Hoe het nu gaat?!?! - Reisverslag uit Nederland, Nederland van dovebonenopreis - WaarBenJij.nu Hoe het nu gaat?!?! - Reisverslag uit Nederland, Nederland van dovebonenopreis - WaarBenJij.nu

Hoe het nu gaat?!?!

Door: Dove boontjes

04 Mei 2007 | Nederland, Nederland

Wij hebben afgelopen 21 april alweer een voorbereidingsdag gehad. SPS kwam ons informatie over Suriname en nog wat vertellen, ervaringssprekers vertelde hun verhalen en dat was allemaal interessant. Wij hebben toen ook mooie foto’s gemaakt voor op de website. De resultaat mag er wezen :)

Ik vertel even wat wij afgelopen paar maanden hebben gedaan om geld bij elkaar te zamelen.

Op 31 maart was er Creative Day van Jongerencommissie. Daar stonden wij voor het eerst met een stand. Wij verkochten Surinaamse lekkernijen zoals schaafijs en koekjes. Dat is wel goed gelukt, we hebben wel geld binnen kunnen halen!

Op 14 april was er Nationale Leesvertelwedstrijd voor Doven in de Meervaart te Amsterdam. Ook stonden wij daar met een stand. Wij verkochten Surinaamse koekjes, gaven informatie en mensen konden de foto’s bekijken. Ook kregen wij Prinses Laurentien ‘op bezoek’ bij ons stand. En van haar hebben wij ook donatie gekregen! Erg bedankt ;) En op de dag zelf hebben wij ook geld binnen kunnen halen.

Op Koninginnedag in Amsterdam was DBR ook alweer lekker actief. Wij stonden op Amsterdamse Sarphatipark staan met een stand met kleine activiteiten, zoals een aantal gebaren leren voor een bedrag. Ook werd er kleine dingen verkocht. Ook geld binnengekregen!

Volgende activiteit om geld te werven zal op 12 mei gebeuren in SENCITY. Wat wij daar precies gaan doen, is nog een verassing! Ook vragen wij jullie om op 26 mei te komen naar SURINAM NIGHT in HandTheater te Amsterdam. De PR daarvan kun je vinden op http://www.dovebonenopreis.nl en http://dovebonenopreis.hyves.nl !! Het wordt leukkkkkk….

Verder gaat het allemaal goed met DBR. Wij zijn een leuke groep geworden met allemaal verschillende leuke mensen! Wij hebben er allemaal zin in om naar Suriname te gaan.

MAAAAAAAAAAAAAAAAR… wij hebben nog niet alle geld die wij nodig hebben!
Wij zijn ook druk bezig om geld te werven.
Nog 3886,70 te gaan! Dus als je donatie wilt doen, dan zien wij dat graag ;)

Voor meer kun je kijken op http://www.dovebonenopreis.nl Het wordt ook regelmatig geupdated!

Brasa van ons allemaal

• 06 Mei 2007 - 05:46

Koen:

ziet er allemaal heel mooi uit

ik ben benieuwd naar jullie stunt op sencity en ik zal ook wat extra pinnen voor een kleine donatie ;)

groetjes
    Koen