Surinam Dinner in Groningen - Reisverslag uit Nederland, Nederland van dovebonenopreis - WaarBenJij.nu Surinam Dinner in Groningen - Reisverslag uit Nederland, Nederland van dovebonenopreis - WaarBenJij.nu

Surinam Dinner in Groningen

Door: Dove boontjes

09 Juli 2007 | Nederland, Nederland

Nou, de laatste activiteit om de geld te inzamelen was in Groningen. Er werd Surinam Dinner georganiseerd.
Normaal gesproken organiseert GDVV Martinistad op zo'n avond een etentje voor de leden na de MFT en 's avonds een afsluitingsfeest. Maar in overleg mocht DBR de etentje organiseren.
Er hebben zich bijna 40 mensen opgegeven voor het etentje. Lekker eten op z'n Surinaams!
Mariko en Gerda hebben vrijwilligers om hulp gevraagd om te helpen met koken, serveren en voorbereiden. Het eten vond iedereen erg lekker dat ze een tweede portie wilden :) Het was een succesvolle activiteit! We hebben 173,25 euro binnengehaald!

Foto's kun je zien op: http://www.dovebonenopreis.nl/index.php?mact=Album,cntnt01,default,0&cntnt01albumid=12&cntnt01returnid=63

Vanaf nu komen er geen activiteiten meer om geld in te zamelen. De vakantie is begonnen. Een aantal van ons gaan nog op vakantie voordat wij naar Suriname gaan!

Nog 18 dagen te gaan. De tijd vliegt!

Hou deze site in gaten als wij in Suriname zijn he :D