3 days to go... - Reisverslag uit Nederland, Nederland van dovebonenopreis - WaarBenJij.nu 3 days to go... - Reisverslag uit Nederland, Nederland van dovebonenopreis - WaarBenJij.nu

3 days to go...

Door: Dove boontjes

24 Juli 2007 | Nederland, Nederland

Nou, nog 3 dagen dan vliegen wij over het Atlantische Oceaan naar Surinameeee! Wij zijn allemaal nog erg druk met inpakken, voorbereiden, inkopen doen, iedereen gedag zeggen enzoooo! Nou, op vrijdag om 8 uur moeten wij daar al bij elkaar komen (SLM staat bekend met lange rijen, en wij willen bij elkaar zitten.. Tja, dan wordt het vroeg ;)) Om 12.15 uur vliegen wij weg, doei doei kikkerland....

Wij gaan ons best doen om deze site regelmatig te updaten in Suriname.

De eerste paar dagen gaan wij een beetje rustig aan doen. Vrijdagavond gaan wij lekker eten bij 't Vat (Nederlandse cafe/restaurant), zaterdag een stadswandeling en s avonds hebben wij Bingo op Kennedyschool. Zondag gaan wij lekker zonnebaden op White Beach :-D Op maandag beginnen wij met werken.. Het wordt leukkkkkkkkk!!!

Misschien zien wij jullie terug op Schiphol vrijdag ;)

Bosi & Brassa!

• 27 Juli 2007 - 12:19

Miranda, En Hennie:

hallo dove boontjes, we hebben gezien dat jullie om 5 voor 1 zijn vertrokken,
    toy, toy, tou, en tot ziens op 23 Aug. veel succes.

• 28 Juli 2007 - 09:06

Liesje:

Haii Dove boontjes,

Heel veel plezier & succes in Suriname! We zullen aan jullie denken vanuit Nederland!

Kuss liesje (vriendin van mariko)

• 29 Juli 2007 - 10:22

Fam. Avila:

hoi brendan en vrienden

heel veel plezier daar in suriname en vooral mooi weer, dat is hier nog even ver te zoeken.
    wij zijn heel benieuwd naar jullie fotos en reisverslagen

groetjes en dikke kus anneke jose en jose luis